Entry-header image

Условия

Политика за онлайн резервации

Всички резервации, извършени директно през сайта на AMIRA, са гарантирани, ако получите потвърждение за Завършена резервация със съответните параметри и период на валидност. Ако имате проблем с процеса на резервация, моля да се свържете с отдел „Резервации“, тел: +359 883 388 807; +359 887 999 388, имейл: sales@hotelamira.bg

Предплащане

– Хотелът изисква предплащане в размер на 30% от общата стойност до 3 дни след правене на резервацията. Ако клиентът желае може да заплати и цялата стойност на резервацията.

– След направено плащане, гостът получава потвърждение на резервацията. В случай, че не получим депозит в срок, гостът получава анулация на резервацията.

– Хотелът си запазва правото да изиска 100% предплащане на резервации по специални или празнични оферти.

– Резервации „Без възстановяване“. След завършване на резервацията цялата сума за престоя бива изтеглена от картата на клиентът (пълно предплащане).

Начин на плащане

Банков превод

Банков превод може да се направи по сметката на хотела:
БЕЛВЕДЕРЕ МЕНИДЖМЪНТ ЕООД
ЕИК: 200564234
VAT №: BG200564234
МОЛ: Димитър Илиев
ОББ
SWUFT: UBBSBGSF
IBAN:BG68UBBS80021039082240/ Лева

В „Основание за плащане“ се пише резервационният номер и името, на което е направена резервацията.
Ако сметките на подателя и получателя са към една и съща банка, транзакцията се извършва веднага, ако са различни банки на териоторията на страната, транзакцията се извършва до 2 работни дни. При международни преводи е възможно да има по-голямо забавяне на транзакцията.
Молим да се има предвид, че някои банки може да начисляват допълнителни такси за международен превод. За повече информация относно таксите за международен превод, молим клиентите да се обърнат към своята банка.

Плащане с карта / онлайн /

Изключително удобен начин за плащане. След финализирането на резервацията клиените ще бъдат прехвърлени към безопасна платежна платформа на банката, където следва да бъдат въведени необходимите данни. Ако транзакцията е оторизирана, след протичане на плащането ние ще изпратим потвърждение на съответната резервация.
Молим да се има предвид, че някои банки може да начисляват допълнителни такси за международен превод. За повече информация относно таксите за международен превод, молим клиентите да се обърнат към своята банка.
Нашите служители нямат достъп до тези чувствителни информации, с цялата информация разполага само банката.

На място в хотела

Плащането на място се извършва при настаняването в хотела.
На място може да се плаща в брой, но само в български лева или с карта Visa или Master Card. Не се приемат плащания с карти American Express.

Анулиране

В случай, че е необходимо да откажете своята резервация, анулирането трябва задължително да бъде в писмен вид. Анулиране на направена от Вас резервация, можете да направите по един от следните начини: пишете ни на e-mail:  sales@hotelamira.bg уведомете ни от формата за запитване на нашия сайт или чрез анулационния линк в имейла на потвърдената резервация.

– Гостът може да анулира резервацията безплатно до 7 дни преди пристигането.

– Гостът ще бъде таксуван стойността на първата нощувка в случай на анулиране в рамките на 7 дни преди пристигането.

– Възстановяването на суми, направени с банкова карта става чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е извършено плащането в срок от 30 дни.

Политика за деца

– Деца до 5.99 год., с двама пълноплащащи възрастни се настаняват безплатно;

– Деца между 6 и 11.99 год., настанени на допълнително легло доплащат по съответната оферта;

– Деца и възрастни над 12 год, настанени на допълнително легло доплащат по съответната оферта.

Настаняване и престой в хотела

– Настаняване след  14:00 часа;

– Освобождаване на апартаментите до 12:00 часа;

– При пристигане в хотела, гостът е длъжен да представи личен документ;

– Пушенето във всички закрити помещения е забранено. При констатирано нарушение, към сметката на стаята ще бъде добавена такса;

– Не се допуска настаняване с домашни любимци;

– Загубен ключ се заплаща от госта;

– Изхранването е изцяло в ресторанта на хотела. Изнасянето на храна извън него е забранено;

– При повреда на хотелско имущество от гост, той е длъжен да заплати повредата;

– Нарушаването на общоприетите норми на поведение, агресивното поведение и действия заплашващи здравето и имуществото на околните е забранено;

– Гости, които не спазват общия ред и не уважават политиката на хотела, може да бъдат принудени да напуснат комплекса без възстановяване на предплатените суми.

Паркинг

Хотел AMIRA разполага с голям открит паркинг, безплатен за гостите на хотела.

Лични вещи

– Лични вещи на гостите забравени в хотелските стаи или на територията на хотела, или намерени и предадени от служители, или други гости се пазят в продължение на 30 календарни дни и се предават при поискване, или се изпращат с куриер на посочен адрес за сметка на клиента.

– Хотелът не носи отговорност за загубени или откраднати вещи на територията му, както и за щети, причинени от трети лица.

– Моля, не оставяйте ценности, пари и скъпа техника без надзор.

Хотелът поставя на първо място живота и здравето на своите служители и клиенти, като се работи в условия на повишени мерки за сигурност, хигиена и дезинфекция, при ред и условия, изцяло съобразени с превенцията, ограничаване на разпространението и борбата с COVID – 19. Хотелът си запазва правото да променя условията и изискванията за престой, съобразно ограниченията и мерките, наложени и действащи към момента на територията на България.

Екипът на AMIRA Ви благодари за спазването на общите условия и Ви пожелава приятна почивка!