Entry-header image

Условия

Политика за онлайн резервации

Всички резервации, извършени директно през сайта на AMIRA, са гарантирани, ако получите потвърждение за Завършена резервация със съответните параметри и период на валидност. Ако имате проблем с процеса на резервация, моля да се свържете с отдел „Резервации“, тел: +359 883 388 807; +359 887 999 388, имейл: sales@hotelamira.bg

Предплащане

Хотелът изисква предплащане 30% от общата стойност на резервацията в рамките на 7 дни преди пристигането.

Плащане

– В брой на място в хотела, като се приемат само плащания в български лева;

– Може да се плаща през постерминал с карти Visa  и MasterCard;

– Банков превод.

Анулиране

В случай, че е необходимо да откажете своята резервация, анулирането трябва задължително да бъде в писмен вид. Анулиране на направена от Вас резервация, можете да направите по един от следните начини: пишете ни на e-mail:  sales@hotelamira.bg уведомете ни от формата за запитване на нашия сайт или чрез анулационния линк в имейла на потвърдената резервация.

– Гостът може да анулира резервацията безплатно до 7 дни преди пристигането.

– Гостът ще бъде таксуван стойността на първата нощувка в случай на анулиране в рамките на 7 дни преди пристигането.

Политика за деца

– Деца до 5.99 год., с двама пълноплащащи възрастни се настаняват безплатно;

– Деца между 6 и 11.99 год., настанени на допълнително легло доплащат по съответната оферта;

– Деца и възрастни над 12 год, настанени на допълнително легло доплащат по съответната оферта.

Настаняване и престой в хотела

– Настаняване след  14:00 часа;

– Освобождаване на апартаментите до 12:00 часа;

– При пристигане в хотела, гостът е длъжен да представи личен документ;

– Пушенето във всички закрити помещения е забранено. При констатирано нарушение, към сметката на стаята ще бъде добавена такса;

– Не се допуска настаняване с домашни любимци;

– Загубен ключ се заплаща от госта;

– Изхранването е изцяло в ресторанта на хотела. Изнасянето на храна извън него е забранено;

– При повреда на хотелско имущество от гост, той е длъжен да заплати повредата;

– Нарушаването на общоприетите норми на поведение, агресивното поведение и действия заплашващи здравето и имуществото на околните е забранено;

– Гости, които не спазват общия ред и не уважават политиката на хотела, може да бъдат принудени да напуснат комплекса без възстановяване на предплатените суми.

Паркинг

Хотел AMIRA разполага с голям открит паркинг, безплатен за гостите на хотела.

Лични вещи

– Лични вещи на гостите забравени в хотелските стаи или на територията на хотела, или намерени и предадени от служители, или други гости се пазят в продължение на 30 календарни дни и се предават при поискване, или се изпращат с куриер на посочен адрес за сметка на клиента.

– Хотелът не носи отговорност за загубени или откраднати вещи на територията му, както и за щети, причинени от трети лица.

– Моля, не оставяйте ценности, пари и скъпа техника без надзор.

Хотелът поставя на първо място живота и здравето на своите служители и клиенти, като се работи в условия на повишени мерки за сигурност, хигиена и дезинфекция, при ред и условия, изцяло съобразени с превенцията, ограничаване на разпространението и борбата с COVID – 19. Хотелът си запазва правото да променя условията и изискванията за престой, съобразно ограниченията и мерките, наложени и действащи към момента на територията на България.

Екипът на AMIRA Ви благодари за спазването на общите условия и Ви пожелава приятна почивка!